pühapäev, 18. jaanuar 2015

Muki on koerake...

...
Muki on koerake,
väikene koerake.
Muki teeb auh-auh-auh...

Ma ei tea, kas tänapäeval keegi enam oma koerale Muki nimeks paneb. Minu tuttavad koerad kannavad hoopis kaasaegsemaid nimesid.
Fergy
Pippa
Prints
Roby

Minu lapsepõlveaegne koer oli Muki.
Muki oli väike koer.

Ma ise pidin ka üsna väike olema, kui Muki meil maal olemas oli.


...
1957.aastal oli ta juba päris koer.
Mitte enam mingi titakene.


 Mukist on ainult üksikud pildid, aga mis kummaline, minu lapsepõlve olulisest kivist, arvasin, et pilti polegi.

Ja nüüd, Mukit otsides, leidsin foto, kus minu kivi ka peal.

1958
 Võõras silm ehk ei märkagi... kivi.
Aga üle katuste paistab meie õuepuu.

Mina mäletan, see oli ikka Suur Kivi. Kui väike olin, käisin minejaid saatmas.

Suure Kivini.

Kui juba suurem, siis metsani.

Esimese soonikuni.

Ussimäeni.

Rebasemäeni.

Lõpuks juba 3 km kaugusel asuva bussipeatuseni.

Kivi oli ikka pikka aega tähiseks ja märgiks.
Et kunagi olin väga pisikene.

 
Usun, et 90ndatel, kui Lapsepõlvemaal taas põllupidamisega algust tehti, veeretati kivi eest ära.
Küllap on praegugi kuskil alles.

Mis Mukist sai... mul on tunne, et ühel päeval ta lihtsalt kadus ära.
...

Kommentaare ei ole: