laupäev, 3. jaanuar 2015

Mustvalged fotod... esimene

...
Mõtte võtsin siit.
Fb-s otsima ei hakanud, reeglitest suurt ei tea... nii et kohandan teema enda jaoks sobivaks ja teen ära!

Viis päeva järjest mustvalged pildid.

Esimesena tuleb seeria, kus mina koos õega oleme peategelased.

Kõigepealt kingitus.
Pakk Rootsist, päris kindel, et aasta on 1959.
Õeraas on alles päris raasukene.

Riidekangas, mida kallistan, oli tegelikult punastes toonides ruutudega.



Sellest kangast tegi Itty-tädi meile seelikud.
Tõenäoliselt üsna kähku, sest paar-kolm aastat hiljem kipuvad need meile juba napiks jääma.

 

No ja lõpuks sai õde kahest seelikust kokku ühe kleidi.



Kusjuures, seda ruudulist kleiti mäletan veel üsna hästi.
Nagu seda kleitigi, mida mina kannan, ja mis samuti oli kellegi vanast kleidist ümber õmmeldud.
Ikka Itty-tädi töö.

Ja rohelise kampsuni, mis mul seljas, kudus kindlasti Toora-tädi.
Tema kudus mulle enamiku kampsuneid.

Toora-tädi oli Pilvi ema sõbranna, aga kui Liidi lastega 1944.aastal Rootsi läks, sai Toora-tädist minu vanaema sõbranna.

 ...

4 kommentaari:

Hundi ulg ütles ...

Annan märku, et jätkuvalt naudin neid Sinu vanade aegade postitusi.

sesamy ütles ...

Hästi tore, et pilte jagad! Need seelikud on võrratud :)

tegelinski ütles ...

Mulle endale meeldivad eeskätt muidugi paar-kolm aastakümmet vanemad pildid... aga eks igal ajal oma võlu...
Aitäh märkamast ja märku andmast :)

Köögikata ütles ...

Selle mängu reeglites oli tegelikult ka nüanss, et iga päev tuli uus inimene mängima kutsuda - 5 uut mängijat siis. See on nii lahe mäng mu meelest, sest mustvalgena on foto tihtipeale hoopis-hoopis teistsugune.
Aga nii tore, et selle FB mängu üles leidsid, Sinu pildid on alati nii mõnusalt sisukad.