neljapäev, 2. veebruar 2012

Külm keldris

...

...
Sel aastal jäin hoidiste evakueerimisega hiljaks, 3 korda 3-liitrit õunamahla olid juba tahket olekut võtmas. Need purgid tõin ahju äärde jäätunud sisikondi soojendama, õnneks ei olnud olukord veel päris lootusetu.
Keldrisse jäänuile organiseerisin ühe vatijope, 5 teeküünalt, ühe kalmuküünla ja 100 W soojust lae alla.
Loodan, et homseni toimib, eks siis mõtlen edasi.

5 kriminulli järjestikku on isegi minu jaoks liiga palju. Kui keldris küünlaid süütasin, kuulsin kummalisi hääli, haistsin võõrast lõhna ja tundsin, kuidas keegi külma õhku mu kuklasse hingas. Redel nagises hoiatavalt ja olin peaaegu kindel, et nüüd pannakse keldriluuk kinni ja sinna ma jään koos 5 teeküünla, vatijope ja kalmuküünlaga. Ilma 100W valguseta.

Paar päeva tagasi lõpetasin Graham`i järjekordse Midsomeri mõrvaloo lugemise.
...

2 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

mul keldrit pole, no sellist päris keldrit. A Midsommer kuulub vaieldamatute lemmikute hulka, nii sõnas kui pildis.
Kuklasse hingas kindlasti Külm, see suure "K" tähega.

tegelinski ütles ...

Kusjuures, täna hingas juba veelgi jäisemalt...