reede, 30. juuli 2010

Kogu tõde rippumisest

...
Fotojahi uus teema siis - rippuv

Mõned asjad kohe peavad rippuma.

Laelamp.
Seinakell.
Ehted kuusel.
Palju muudki.

Põnevamaid asju saab ka riputada...


Mõni muidugi riputab end ise. Näiteks keldrilakke.


Või okste külge.


Vahet ju pole.
Lihtsalt hea on rippuda.
...

Lõpuks ka üks rippuv võti... mis eelmisel fotojahil riputamata jäi...

...

14 kommentaari:

zeeta ütles ...

coagonoi kuidas mul meeldivad pehmed karvased rippujad!ja veel nii väljendusrikaste kõrvadega!

Anonüümne ütles ...

Mõnus karvane rippuja! :)

Kaamos ütles ...

Samblahabemes oksad on justkui mingist muinasjutust pärit!

Anonüümne ütles ...

Need pliidirõngad olid ikka ühed toredad asjad :)

lepatriinu ütles ...

Ripuks ka kui jaksaks - päris lahe oleks :D

Linda Järve ütles ...

Pliidirõnga-nostalgia tuli meelde ja lapsepõlve suur kaheauguline rohkete rõngastega pliit.
Sul on alati niisugused kenasti mõtlemapanevad pildid.

Anu ütles ...

See pisike karvane rippuja võitis mu südame :)

Ti:a ütles ...

ma mõtlesin ka , et tahaks niiviisi rippuda, aga pole nii ilusaid kõrvu ja nii pehmet karva :DD

Helve ütles ...

küll ühele puule mahub alles rippujaid!

Larko ütles ...

Nahkhiir tuli mul jahiteemast esimesena meelde, kuid ise ei jaksanud teda üles otsida.

A.I.V.O. ütles ...

Esimene pilt kandis hetkeks mu kaugesse minevikku...

tegelinski ütles ...

Aitäh kõigile, kes mu pilte vaatama sattusid :)

-raul- ütles ...

panus läheb ripphiirele

tegelinski ütles ...

Selle hiire üle olen ma ise ka uhke ;)