teisipäev, 3. august 2010

Kuidas endale käkki keerata...

...
Tavaliselt püüan oma toidukorvi kontrolli all hoida. Luksuskaupu ei osta ja võõramaist ka võimalikult vähe.

Seekorda sattusin A ja O Aegviidu poodi. Ikka mitmeks päevaks süüa, kott oli päris raske. Tükk aega kahtlesin, et kas ostan selle jupikese rullkõrvitsat või mitte. Aga neist saab mõnusaid käkke küpsetada, ja hind tundus ka nagu normaalne olevat.
Alla 10 kr kilo... nii ma vaatasin.

Kodus lasin arvel silma üle käia. Kirjas ei olnud mingit rullkõrvitsat. Isegi mitte suvikõrvitsat. Isegi mitte kabatšokki.
Oli hoopis selline peen värk nagu zucchini.


Ja hinnaks 66.90
Õnneks minu oma kaalus ainult pool kilo.


Tahaks kangesti täpsemat teavet saada, et mis delikatessi ma nüüd ära ostsin, aga kauplus jääb veidi kaugele. Vaevalt, et niipea sinna satun.

Eks ma siis nüüd küpsetan, söön ja mõtlen.

Et zucchini on ikka midagi muud kui üks lihtlabane rullkõrvits.

Eks hea asja eest tulebki head hinda küsida.

Aga sõnastik räägib, et...
zucchini kabatšokk, tsukiin, suvikõrvits.

Ehk oli kaugelt toodud kallikene...
...

2 kommentaari:

Hundi ulg ütles ...

Loodan, et hirmkallis zucchini maitses ka kordi parem kui mingi rullis kõrvits, kabatšokist rääkimata :))

enetimm ütles ...

Mina olen seda vahel aias kasvatanud, kuigi erilises vaimustuses pole :) Sobib imehästi kookide sisse, teeb mõnusalt mahlaseks!