pühapäev, 7. september 2008

Hakkaks pensionäriks

......
Minu ema oli 55, kui pensionile jäi. Mu meelest oli tal siis aastaid juba omajagu, et oligi paras aeg. Aga kaks temaealist sugulast, üks Rootsist ja teine Soomest, ei saanud sellest kuidagi aru. Nende pensionäri-elu oli siis veel kaugel ees, mu meelest oli 63 see number, mille poole nad töiselt rühkisid. Et üks 55aastane noor naine on pensionär… no milleks.
Nüüd ma siis mõtlen, et ma ise jääks ka. 55 veel pole, kuid kaugel seegi. Aga pean hoopis oma välismaiste sugulaste moodi mõtlema, et 55 on liiga noor, no mis pensionär. Vabalt võin veel 10 aastat tööpõllul rügada. Ja seejuures pean veel õnnelik olema, et ikka tööd jagub.
Aga mulle küll meeldiks pensionär olla.
Keedaks ja koristaks, marineeriks ja konserveeriks, kooks ja heegeldaks, hoiaks lapselapsi ja kantseldaks koduseid. Rändaks ringi ja kolaks ringi.
Või käiks hoopis tööl ja saaks palju raha.
Hea oleks olla pensionär.
Ehh… uus töönädal algab juba homme.
( Ireeni foto)
...

Kommentaare ei ole: