reede, 24. juuli 2020

Fotojaht: kaared

...
Lähedased kaared sedapuhku mõlemad, pildid tehtud kodutrepil.

Ritsikas kaarel...

29.06.2020

Kui nüüd tõde tunnistada, siis see roheline olevus okupeeris mu õla.
Ja lasi end rahulikult pildistada.

Paokil uksevahest püüdsin pildile jupikese vikerkaarest.

12.07.2020

Selline kõrge-kõrge, tervikuna poleks ta mul kuidagi pildile mahtunud.

Hoolikal vaatamisel peaks olema näha kaks kaart.
...
Uus teema ja jahiseltskond siin.
...

6 kommentaari:

Helve ütles ...

Õlakaar ja ritsika sarvekaar... Minu puhul poleks sellist pilti saanud. Ma kardan putukaid-mutukaid kui nad minu isiklikul pinnal viibivad.

konn, lendav konn ütles ...

Esimese pildi puhul vaatasin, et küll vanainimesel on kena-sile põlvekaar:D
Aga õlg lohutab ka!

tegelinski ütles ...

Ma tean tõde... õlg on parem ;)
Aga ritsikas on alles tite-ealine, ja kes siis tittesid ei armastaks!

Kaamos ütles ...

Ritsikas on õlal nagu eriti peen ehe.
Praegu siristavad nad pea päev läbi, vahepeal kahtlustasin juba tinnitust kõrvas, aga kus sa sellega, ikka ritsikad.
Ja et ta ennast lausa pildistada lasi....

Epp ütles ...

Mõlemal pildil on nii huvitavad "taustamängijad" - vikerkaarel mustad kolmnurgad, tirtsul rohekas-kollakas-roosakad ristkülikud.

ritsik ütles ...

Ooooo, ritsik😁!
Need nurgad ja jooned tekitavad mõlemal pildil kaartega huvitava dialoogi.