reede, 27. juuni 2014

Tähendusega kohad

...
Kolmapäeval.
25. juunil.

Puhkuse esimene päev.

Poest tulles... jalgrattaga.
Tegin jäätisesöömiseks pausi ja leidsin Armastuse pingi.



Kui ma nüüd oma kolmanda kriminulli ka loetud saan, lähen otsin raamatukogust midagi harivamat.
Mul on tunne, et koduses raamatukogus teda ei leidu, kui ehk see LR 1966. aasta väljaanne kuskil kohvris.
...

Teine tähendusega koht teel.



Kohe kõrval oli Kuusiku bussipeatus.

Pingiga.

Teeäärsete postkastidega.

Ilmateade ütles alati, et Kuusikul mõõdeti sooja nii-ja-niipalju, kunagi ei öeldus, kui palju Kadakal või Uuetoal või Vornitsal. 
Meie küla teiste talude juures siis.

Lapsepõlve arusaamatused.

Mul on hea meel, et koha praegused omanikud pole maja laiali lükanud ja ära põletanud.
Maja on nagu vana inimene, täis mälestusi. 
Elab ja hingab seni, kuni püsti püsib. 
Mis sest, et keegi enam sees ei ela.

Kahju, et mul pole õigust sinna sisse astuda. Kuulaks ja vaataks ja mõtleks.
Lapsepõlves mõned korrad olen sees käinud, kui memme-taati veel elasid. 
Kuusiku Alma, kui nüüd õigesti mäletan.

Pinki enam alles ei ole. Pole ka mingi ime, bussipeatuski kaugemale kolinud.

...
Üks teine bussiootepink jäi koduteel ette.

Nimeline.

Tehti sünnipäevakingiks.


Et Arvil oleks mõnusam bussi oodata. 

Nõudepeatus. 

Maal veel saab nii, et bussiga poodi ja tagasi.
Parasjagu 20 minutit ostude tegemiseks.

Arsti juurde vaata ise, kuidas saad. 
Kui saad.

...
No ja siis see järgmine pink koduteel. See jäi pildistamata.
Minu jaoks on see ka nimeline pink.
Nime kraabin siis sisse, kui nimekandja pingi roheliseks on värvinud.

Siis teen pilti ka ;)
...
Teemasse 100 head asja.
Kahekümne esimene.
Tähendusega kohad.
...


2 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

Jänedal käis minu vanaisa koolis (1927)
Jäneda mõisas oli meil väga hea giid Georg Särekanno
nii et minu jaoks tähendusega koht

mulle meeldis kuidas kirjeldasid vanu maju - just sellised nad ongi. Iseloomuga. Looga. Ajalooga.

tegelinski ütles ...

Jep... kes siis Džoodži ei tea :P
...
Minu tuttavad, kes Jänedal koolis käinud, on hilisemast ajast...