esmaspäev, 19. november 2012

Ma olen tegelikult väga hea inimene

...
Hea ja tore inimene.

Kokkuhoidlik ka.
Näiteks töö juures, kui kohvitassi pesemas käin.
Pärast kustutan kõik tuled kenasti ära.
Mis sest, et mõni samal ajal vetsu tagaruumi kasutab.
Ahastuses kisab.
Mina lihtsalt ei kuule.
Mina tegelen hetkel elektri kokkuhoiuga ja kõik muu on välja lülitatud.

Enamasti tuleb välja lülitamine mul hästi välja.
Näiteks kui ma viimati külas käisin. 
Kadunud pererahvast taga otsisin ja möödaminnes kõik üleliigsed tuled välja lülitasin.
Keldri tuled ka.
Mis sest, et pool perekonda parasjagu keldris toimetas.
Sealjuures see pool, kes ämblikke kardab, justkui oleks need kõik vereimejad ja surmavalt mürgised.
Ja mitte ainult ämblikke.
Pimedust. Eriti kottpimedust. 
Ja just keldris.
Seal võib näiteks nahkhiiri olla.
Vaigutajaid ja arbujaid.

Aga mõnikord juhtub, et ma ei märka iseennast välja lülitada.
Siis on suur jama lahti.
Siis ma olen väga haavatav ja valuvaigistamiseks teen teistele haiget.
Püüan asja parandada... ja keeran kõik kihva.
Siis ma rooman. Poen oma kookonisse. Ootan paremaid aegu.
Et lõpuks jälle liblikas olla.


Hämarikuliblikas, see kohmakas ja potsakas.
Kellele võib vabalt öelda, et mis sa muned, liiguta ennast.
Eriti päevasel ajal.

Muidu võib minu peale kindel olla.
Seitsmel erineval moel oskan olla kasulik.
Näiteks kui sa tahad näha, missugune sa välja näed.
Mul on igast sajandast eluhetkest vähemasti sada võtet.
Ma ei saa isegi aru, miks ma nii ebapopulaarne olen. Eriti kui ma oma fotoka välja võtan.
Mul on jumalast hea fotokas, ainult murdosa sekundist ja pilt on tehtud. 
Elu võib edasi minna.
Ja igast sajast pildist on vähemalt üks ilus.
Nii et mina olen rahul.
Ülejäänu 99 võin ära kustutada.

Ma olen ju hea inimene.
Muidu ka.

Eriti meelsasti löön seal kaasa, kus on vaja kakat kasida. 
Sest kaka teatavasti on see, mis tõotab rikkaks saamist.
Kellel siis rikkuse vastu midagi on.

Praegu on mul väike mure. Ega ma ometi oma vanemale lapsele liiga ei teinud. Kõik rahasaamise võluvõtted ja nõiasõnad said sel nädalavahetusel ära toimetatud, aga teda polnudki kohal.
...

Kommentaare ei ole: