neljapäev, 27. oktoober 2011

Mida teha, kui põlved valutavad

...

...
Tegelikult olen selle postituse võlgu.
Ükskord lubasin.

Et mida teha, kui põlved valutavad.

See pole mingi lühiajaline projekt, esimest korda tegin seda aasta-poolteist järjepanu, siis jäi millegipärast pooleli. Nüüd sügisel hakkasin uuesti, sest põlved hakkasid jälle märku andma.

Tundub, et on kasu.
Usk peab muidugi olema, aga miks mitte uskuda, kui ühe targa tohtri õpetus, Roza ütles, et teda õpetas tema raviarst haiglas.

Asi iseenesest on lihtne. Ja igal juhul täiesti ohutu... vähemasti minu arvates.

Hommikune esimene söögikord:
Pool klaasi kaerahelbeid
Pool klaasi keefiri
Lasta 15 min seista, siis ära süüa
Ja siis 2 tundi ei tohi midagi peale süüa.
Kas vett juua tohib, ununes küsimata, kohvi kindlasti mitte.

Ma igaks juhuks ei söö, ei joo. Mitte midagi.

Kujunes kuidagi rütm välja, hommikul "ravim", töö juures joon millalgi tassi kohvi ja kell 11 on söögipaus, nii et minu jaoks probleemi pole. Ma selline omnivoor, vahet pole, mida söön. Ja ärkamiseks pole kohvi vajalik.
Karta on, et nõudlikumale natuurile ei sobi.

Aga momendil pole mul kodus keefiri ja juba on 2päevane vahe sisse tulnud.

Täna peab ikka poodi minema...
...

6 kommentaari:

Katri ütles ...

Minule õpetati sisulist sama retsepti (kaer + maitsestamata jogurt, lasta öö läbi seista) kurnatuse vastu :) Kaer pidi üldse väga positiivselt ja energiat andvalt mõjuma... hmm.. tuleb vist kah sügiskaamose vastu võitlemiseks uuesti kasutama hakata. Tänud meeldetuletuse eest!

Köögikata ütles ...

Hmm, mul on tavaliselt esimeseks asjaks ikka kohv...ma üldse üks kohvimarkojaan. Aga imekombel nüüd voodis lamades ja hullult palju magades tõmbus kohviisu kõvasti tagasi, seega võib-olla peaks ikka proovima seda imeretsepti. Oleks ainult püsivust.

reet ütles ...

Hm, mida teha kaerahelbe-allergikuna? Põlved on nirud küll, aga ka kolm helvest ajavad olemise nii pahaks, et...

tegelinski ütles ...

Njah... tuleb välja, et polegi nii ohutu, vähemasti mitte allergikute jaoks. Siis tuleb midagi muud välja mõelda.
...
Aga muidu, harjumusi on võimalik alati ümber harjutada, mõnikord see õnnestub, mõni harjumus on küll sügavale juurdunud (minul näiteks õhtused söömised).
...
Ja kuna kaer hobusele hästi mõjub, küll siis inimesele ka... annab energiat ja paneb karva läikima ;)

osaline ütles ...

telekas ju reklaamib mingit võlupaela, mis ümber põlve tuleb siduda? ma pole kuigi tähelepanelik olnud, aga keegi doktor Rein võivat küsimustele vastata. :D

tegelinski ütles ...

Reklaami ei usu, hea kaup läheb reklaamitagi ;) Ja tundub, et telekast tean ma veelgi vähem kui sina....