pühapäev, 9. oktoober 2011

Salatisegadus

...
Tegelikult ei olnud salatitega mingit segadust.

Salatid olid kenasti sirges reas, põnevad komponendid segamini sees.

Mina ise olin täielikus segaduses... ja maitsesin ainult ühtainukest.


Et keegi siin hõikas maha, et üritus ja pildid ja mis iganes, siis hilinemisega küll, täidan minu peale pandud lootused.

Mingi arbuusilaadne üllatus.

Üks eriline hõrgutis, kahjuks paistab ainult retsept.

Salat koos retseptiga.

No ja lõpuks lugupeetud degusteerijad.

...

4 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Mina, kes ma järaks tooreid juurikaid ja salateid aastaringselt ei kujuta tegelikult üldse ette, et ma võiksin kokku segada apelsini, sibula ja oliivid. Mis kõige hullem, seda veel süüa ka.

tegelinski ütles ...

Peaks ehk proovima ;)

osaline ütles ...

Tegelikult oli vaid kaks salatit, mida ma väga ei valiks. See oliividega (kuidagi väga võõras, kuigi komponendid eraldi mulle maitsevad) ja üks, mis mekkis nagu oleks riknenud vilju hulgas. Kõik teised olid kas väga head või suurepärased. Too "amps" oli võrratu! Kõik osised sobisid ja sulandusid maitselt imehästi kokku.

Köögikata ütles ...

Ja miks mind sinna maitsma ei lastud? Väga vahva üritus tundub olevat.