kolmapäev, 4. märts 2009

Elu võimalikkusest töötuna

...

...

Kui ma oleksin töötu, siis ma oleks maakonnas üks 1300st tööd otsivast inimesest ja mul oleks kohaliku tööturu andmetel valida müügiesindaja, müügijuhi, lüpsja, juuksuri, maniküürija, maalri, mööblitisleri ja elektriku eriala vahel. Mul on küll rohkem kui üks kutsetunnistus, aga kahjuks ei sobi need antud ametipostidele. Muidugi, ka koha peal saab õppida, aga kui me kõik kandideeriks, siis teeks see 162 soovijat ühele ametikohale. Fakt, et mind ei valitaks.

Parem istun kodus… ehk jookseb magavale kassile hiir suhu.

Kerjaksin riigi käest nii palju kui võimalik (H.P)

Elaksin edasi koos kahe tuge vajava pensionäriga, kes kokku saavad pensioni kätte rohkem kui mina palka. Mitte et neil suured pensionid oleks.

Aga ega nad mind nälga ei jätaks. Supikööki meil kohapeal ei ole.

Õnneks ma ei ole töötu ka.

Esialgu on mure teiste pärast.

...

Kommentaare ei ole: