pühapäev, 8. märts 2009

Igasugused võimalikud valikud

...

...

Viimasel ajal olen hakanud leppima sellega, et kõik ei mõtle nagu mina. Aga ma tõesti ei taha minna vaatama Madonnat. Leian, et mul on raha mujalegi panna.

Ma isegi ei tea, kes minu tutvusringkonnast kavatseb kontserdile minna. Mulle endale pole see mõte pähegi tulnud, kuigi sain sünnipäevaks lisaks raamatupoe kinkekaartidele x summas kroone, millest isegi jaguks.

...

Aga Apollo raamatupoes ma juba käisin. Ja tegin hea ostu, üle 500 lehekülje värvilisi pilte ja õpetusi… “Käsitöö entsüklopeedia” on väärt raamat. Kunagi oli hind 342 krooni, nüüd 175.

Olen väga rahul.

Rahva Raamatu kinkekaart on veel alles.

Kingiks saadud raha paigutamisega ka probleeme ei teki. Kõigepealt ostan endale sammulugeja.

Siis loodan saada pileti suvisele Tõnis Mäe-Aarne Üksküla jt kontsert-etendusele.

Kui raha jagub, teen veel tiiru üle lahe naabrite juurde.

Mul pole kordagi tekkinud tunnet, et tahan Madonnat ihusilmaga näha.

Aga eile ma nägin Humanas kolme kaunist ja šikki noort daami, kelle jaoks Madonna on kindlasti oluline. Ja niipalju, kui ma neid silmanurgast jälgisin, õnnestus neil valitud riiete koguse järgi garderoobi uuenduse arvelt küll oma 3000 kr kokku hoida. Humanas oli nimelt soodukas, 10 kr tükk.

Ma ise ka ostsin.

30 kr ja mul on nüüd seelik, jakk ja tiigrikutsu.

...

3 kommentaari:

osaline ütles ...

vaatasin pilti ja... meil on ikka kõvasti ühist! nagu minu toas tehtud! sama ahjuplekk, sama riidepuu. heitsin pilgu oma ahju suunas ja purskasin naerma. midagi on siiski erinevat ka. jätan ütlemata, mis ;)

tegelinski ütles ...

Hmmm... ja mis sinul seal rippus?

Emmeliina ütles ...

pilt on vahva.
Olen ka üks nendest, keda Madonna külmaks jätab. ja meie neli poega niisamuti. parem ostan Laulupeole plastistekoha kui need Virumaal tehtud pingid ei peaks valmis saama.