reede, 12. juuli 2024

Kolm ämbrit ja kolm päevapilti

 ...

Alustaks piltidest.

Tegelikult sai projekt juba läbi, projekt selles mõttes, et kuu aega igasse päeva üks pilt. Nüüdseks on projekt isegi ületatud, viimane planeeritud päev oli 8. juuli. Kõik see muu on juba üle plaani.

Hetkel need kolm viimast päevapilti.



Kodune mitmekesisus
Päevapilt 63... 10.07.2024
...

Lõunasöögiks värske kartul
Päevapilt 64... 11.07.2024
...

Kanad vabapidamisel..
Päevapilt 65... 12.07.2024
...


...

Ämbrist mul hetkel pilti pole, aga ma võin rääkida. 

"Ämbritest", mitte ämbritest.

Pesupesemisvahendi kork jäi pesumasina sisse. Mitte päris sisse, pesumasina trumli peale. Kui käivitasin, oli hirmutav kolin. Siis just avastasin, et üks pakk on ilma korgita! Panin masina seisku, katsusin kaant lehti saada, aga see pole ette nähtud! 

Ma juba mõttes  olin kirvega masina kallal ja samas mõttes lugesin raha, et uus masin vaja osta... aga läks õnneks, kolmandal katsel sain masinaga kokkuleppele, kaas tuli lahti ja minu aimdus osutus õigeks. Oligi kork see, mis masinas kolises! 

Õnneks uut masinat veel osta (tellida) ei jõudnud.

...

Teine "ämber" oli seoses õnnesoovidega, mis sünnipäevalapsele Messingeri jätsin.



Olin juba ära saatnud, kui mingil hetkel avastasin. 

Mis teha-mis teha! Tegin paranduse ja saatsin paari tunni pärast uue õnnesoovi teele.

...

Messingeris oli ka kolmas "ämber". Sõbrannale kirjutatud kiri läks valele aadressile. Hommikul saatsin vabandused ja selgitused. Kuigi ma mingit kriminaalset ega ka sensatsioonilist infot ei jaganud, ikka oli piinlik!  Aga temal oli lõbus olnud ;)

Õige adressaat sai sõnumi kätte alles millalgi järgmisel päeval, kui teemaga uuesti tegeleda tahtsin.

...


2 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

Pidi ikka pirakas kork olema, mina olen isegi võtmekimbu puhtaks saanud. Küll läikisid :)

Kolmas lugu...nujah oli tõeliselt küsimusi tekitav, et miks just mina :) Aga ega neid vanade blogijate kilde tea. Tuleb kõik omaks võtta, mis saadetakse.

tegelinski ütles ...

Kork oli korralik, aga oleks ma ta siis pesuga masinasse pannud, oleks ka ehk läikima saanud, aga mul jäi ta trumli ja kaane vahele, ime et pulbriks ei hõõrdunud!
...
Ridade vahelt loeme... see kui ristsõnamõistatus:P

Kunagi üks tuttav tahtis saata mulle õnnerikast sõnumit värskest suhtest... aga kogemata saatis hoopis uuele silmarõõmule. Takkajärgi hea naerda ;)