reede, 10. mai 2024

Parem jäta meelde

 ...

Kui keegi nüüd arvab, et ma siin oma mälu kiitma hakkan, siis absoluutselt mitte. Mul miski mälu on, aga valikuline. Ja mina pean see tark olema ja meeles pidama, milliseid valikuid võin usaldada ja milliseid mitte! 

Ühes hiljutises 15 küsimusega mälumängus küsiti lauljat, kes pärit on Arubalt. Ma oleks võinud pikalt rääkida ta Eurovisiooni-võidust, kiita tütre lauluoskust ja mida kõike veel... aga nimi ei tulnud meelde. Isegi ühte punkti poleks saanud... 

Aga see pole see teema. 

Kui ma eelmine kord juuksurisse aja kinni panin, otsustasin hakata korralikuks: kirjutasin selle oma päevaraamatusse üles. Meeles oli nagu ka, aga kui õigel päeval kohalikku pealinna minemist sättisin, vaatasin üle. Hmmmm... tund aega varem kui mina mäletasin. Ok, vahet pole, kenasti jõudsime. Kui ma siis kinnise ukse taga juuksurit ootasin, ja siis 10 minuti pärast talle helistasin, lubas ta kohe tulla, aga et aeg oli tegelikult tund hiljem. 

Õnneks tuttav juuksur, lohutas veel mind, et talle just sobis, et ma varem tulin, järgmine klient oli aja ära öelnud, nüüd saab vahepealne paus pikem olema ja tal võimalus kuskil miski oluline asjaajamine ära teha.

Aga see pole veel kõik. Kodus avastasin, et olin seinakalendrisse ka juuksuri ära märkinud. Kui ma selle järgi oleks läinud, oleksin juba päev varem kohal olnud... aga vähemalt õigeks kellaajaks.

Järeldus? Usalda oma mälu!


Seekord ei kirjutanud, jätsin meelde: kaks tundi enne bussi väljumist. 

Kuna sealtkandist meie poole tuleb päevas ainult üks buss, siis see vähemalt kindel number.  

Õigeks ajaks olin kohal, mis sest, et rakendus plaan B ja bussi peale polnudki vaja minna. 


23.07.23

...



2 kommentaari:

mustkaaren ütles ...

Ma olen kellaaegu paar korda kalendris täiesti sirge näoga valele kuupäevale märkinud. Sest mul kuulmine ja nägemine ei suuda synkroonis töötada, nägemine lylitab kuulmise igal võimalusel välja 😀 õnneks mulle vajalikud kohad saadavad selle kohta alati e-kirja või SMS.

tegelinski ütles ...

Ma igatahes hakkasin kahtlustama, et mul miski diagnoos! Kaks valesti (ja samas erinevat) kirjutamist üheaegselt...
Hambaarst saadab küll sõnumi, kui aeg saabuma hakkab... mis on äärmiselt vajalik, kui arvestada, et mõnikord saab paar kuud järjekorras oodatud.