esmaspäev, 27. juuni 2022

Mõned mõtted mõisas

 ...

Kui ma nädal tagasi pooljuhuslikult mõisa sattusin, tuli mulle kohe meelde, kui mõnus koht see tegelikult ikka on. Pole ka imestada, aastakümneid on just mõis mu teine pesitsuskoht olnud: pool elu tagasi läksin sinna tööle. 

Nüüd juba mõned aastad olen juhukülaline.

See, milline mõis täna välja näeb, on vaatamist väärt! 

On võimatu end seal halvasti tunda!

Kõigepealt saad sa soovi korral enda kohta tõde teada!



Kahjuks tõde kahvatus, kui mõisas ringi vaatasin! Mõis on see, mis on ilus!



Pühapäeval, 19. juunil oli mõisas näituse avamine.


Kõik just nii, kui olema peab. 



Nagu mõis, on ka näitus muinasjutuline. 



Kunstniku loomingut saab kaasa osta. Mis sest, et pool aastat läbi, ma lihtsalt ei suutnud kalendrist loobuda! 


...

...

Kui märku anti, ehk tahan mina oma joonistusi ka teistega jagada, siis nüüd nad mõisas on.

Teatavasti on mul üks lihtne ja odav ajaviide.


Odav, sest palju need pliiatsid ja paberid ikka maksavad, lisaks suur saapakarp, kuhu mu mitme aasta pisipildid vabalt ära mahuvad.

Lihtne ka, eriti pisikest pilti joonisada. Vajadusel muudkui kustuta ja hakka otsast peale, 

Nii et kes mõisa satub, siis vaadake ka all ringi. Ainult nii leiate üles peegli, mis paljastab tõde! 

Sa oled ilus!

Lisaks kümnete kaupa pisipilte. 



Pisipilte saab ka osta, kas kinkekoti või järjehoidjana. Tulu läheb mõisakooli toetuseks.


Sellised mõisamõtted siis täna. Kui midagi meelde tuleb, kirjutan juurde. 

Näiteks see, et ajutiselt on sissepääs mõisa tagaküljelt. 

Avatud on mõis kolmel päeval nädalas: reedel, laupäeval ja pühapäeval.

Kes muul ajal tahab, peab helistama ;) 

...


2 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

Uskumatu, sa oled kõik need pisipildid valmis nikerdanud!!! Nüüd ma saan aru, miks mulle graafika meeldib. Paranda, kui see pole õige sõna, mis mina ka kunstist tean. Ma ei taha enam osta ühtegi labast kingikotti.

Käisime ümber mõisa. Sama päeva õhtul algas Põhikooli lõpetamine. Kui Vargamäelt/Veteperest tagasi tulime oli mõisa õu pidulikke inimesi täis. Eriti avaldas muljet üks noormees, kes piduriides jalgrattal vastu kimas, pojengid käes. Pilt süüvib eluks ajaks mällu. Ikka on veel maal päriselu! Emotsionaalne Emmeliina

tegelinski ütles ...

Maal on päriselu! Ma ka käin ja imetlen :)
Aga pildid on täitsa vabas tehnikas ja suvalistest joontest alguse saanud.