kolmapäev, 17. mai 2017

Omas mullis olemine

...
Ma ei ole eriti aktiivne horoskoopide lugeja, vähemasti praegu enam mitte.

Kunagi ehk isegi olin, aga Päevaleht igapäevaliselt horoskoope ei avalda.

Nii ma ei teagi, kuidas päev kulgema peaks.

Aga Fb-s jagati teavet: mis on kõige kohutavam igas tähemärgis.

Minu meelest minu tähemärk pole üldse kohutav.

Hoiad alati distantsi. Sulle meeldib omas mullis olla. 
See võib teisi sinu puhul tihti närvi ajada.

Ei kõla sugugi halvasti.

Ja omas mullis meeldib mul olla.

Need "mullid" lihtsalt satuvad mu teele.



Distantsigi püüan hoida... üsna loogiline. Kui pikivahet ei hoia, siis on oht  teisele sisse sõita.

Isegi kui ise rooli taga ei ole.

Aga päris kindlasti pole see see, mis teisi  minu puhul närvi ajab.

Miks peaks, kui on paremaid põhjusi.
...

Kommentaare ei ole: