pühapäev, 5. märts 2017

Riided seljas

...
Kuna mul muusikaline kuulmine absoluutselt puudub ja muusikaline maitse, nii kui palju kui seda üldse on, veab ka alati alt (ma pole kunagi ühelgi lauluvõistlusel võitjat õigesti ennustanud), siis võtsin ennustamiseks teised kriteeriumid.

Vaatasin šõud ja esinejate riietust.

Kerli šõu oli päris meeleolukas, mulle meeldis.
Aga Laural oli kõige rohkem riideid seljas, tema miskipärast trikoovoorust osa ei võtnud... see meeldis isegi rohkem.

Ja ennäe! Seekord läks mu ennustus täkke!

Laura oli parim ja Kerli  paremuselt teine.

Nii et tasub ennast korralikult riidesse panna küll ;)

Mehed olid muidugi enamuses soliidselt ülikonnas... ja Koit on teada tegija!

Reklaamklipid meeldisid mulle ka, iseasi, kas need kõik just selle koguperesaate vahepaladeks sobisid.


Foto: Eesti laul Lauluväljakul
...

Kommentaare ei ole: