pühapäev, 12. märts 2017

Mis sai potist?

...
Ostsin endale uue poti.
Sellise paariliitrise.

Vana pott oli peaaegu sama suur.

Aga miks siis uus?

Mis sai vanast potist?

Ikka juhtub... mul on ennegi juhtunud.

Millalgi kauges minevikus... aga see on juba teine lugu.

Praegune lugu oli nii, et viimane supitilk jäi natukene liiga kauaks keema.

Rammus kanapuljong.

Uskumatu, et üks hea asi nii võikalt võib lehkama hakata, kui teda liiga kaua kuumutada.
Ja nii jubeda väljanägemise omandada.

Peitsin poti kuuri alla, häbi ju ka natuke.
Et nii hooletu olen.

Ostsin uue poti.

Aga vanast heast potist ka kahju.
Eile tõin poti kuuri alt välja, panin veidi vett sisse ja jätsin õue ligunema.
Täna hommikul võtsin asja ette... 

Miks ma seda kirjutan?

Sest üllatus-üllatus, pott oli mulle andestanud.
Vähe sellest, tänutäheks, et teda prügimäele ei saatnud, valmistas ta mulle hommikuks kingituse.

Ilus ju!






Mis sai potist?

Veidi küürimist... ja puhtaks ta sai.
Nüüd peab normaalsele väljanägemisele lisaks normaalse lõhna ka saama.

Küll ma midagi välja mõtlen...
...

Kommentaare ei ole: