esmaspäev, 1. aprill 2013

Fotojaht: lemmikvärv

...
Üks lapsuke hiljuti küsis mu käest, et mis mu lemmikvärv on.

Olin lausa kimbatuses.

Minuga on tegelikult nii, et meeldivad need värvid, mis kenasti kõlavad:
sinepikollane
samblaroheline
kanarbikulilla.

Päris ilusasti kõlavad ka 
vikerkaarevärviline
lehetäiroheline
munakollane...

Kõige ilusamini kõlab muidugi päikesetõusuvärviline.

Mõned pildid leidsin ka.
Tõusva päikese värvi.








...
Fotojaht
...

6 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

nii naljakas, et lapsed armastavad tõesti küsida, et milline su lemmik...värv, kleit, söök, ehe...ja kõike muud. Eriti tüdrukud, julgen ma üldistada. Ma mäletan, kui mu ellu tulid siis veel kolme poja emana mu elukaaslase tütred, kes oleksid olnud valmis mulle hommikust õhtuni just selliseid küsimusi esitama...siis olin ikka alguses päris keeletu:)
päris ära väsitas:)

aga see värvidele elu sisse puhumine on tõesti armas ja oluliselt meeleolukam.
sina kohe oskad!

Anonüümne ütles ...

Sama siin. Olen pildistanud tohutult erinevat värvi tevalaotust ... järelikult meeldivad need värvid väga ;)

tegelinski ütles ...

Värvi küsiski üks noor piiga... kes tahtis mu nime kirjutada minu lemmikvärviga... valisime samblarohelise :)

Anonüümne ütles ...

Päikese mitu palet, üks kord külmades toonides, siis soojades :)

Ti:a ütles ...

ka mina istuksin kolmanda pildi peal. täitsa minu!

Köögikata ütles ...

Oi, mulle meeldivad vist peaaegu kõik värvid, kõik oleneb olukorrast.
Oma hetkelemmmiku valisin oma postitusse.
Aga need siin meeldovad ka kõik.