esmaspäev, 10. detsember 2012

Tegi tünga

...
...
Mulle see ei meeldi.
Ei meeldi, kui mind lolliks tehakse, lolliks tegemist pealt kuulata tahan veel vähem.
Elmari raadiot ei kuula. Nemad seal iga päev teevad tünga. 
Sünnipäevaks.
Palju õnne, sinu kord täna lolliks jääda!
Elmari raadiot ei kuula, aga mõnikord ikka kuulen. 
Mõnel autosõidul. Kui ma parasjagu ei maga.
Siis ma lähen nii närvi. Igasugused lollid naljad. Et kas te olete nõus oma lambaid suure tee risti ajama, me turistidega tuleme ja tahaks pildistada.
Vaene sünnipäevalaps, rebi end või ribadeks, et lambad püünele paigutada.

Ma lähen nii närvi, kui keegi saab tünga ja xxxx naerab.
Mina lähen närvi ja see ajab teda veel rohkem naerma.

Kui ma närvis olen, pean oma sisemise pinge välja laskma. Siis kukun ise mõttetult jahuma.

Et mina ka. Juba järgmisel sünnipäeval. Tellin selle kudrutava nooriku helistama.
Küsimused kirjutan ette. 
Et lõbusam oleks.

Teil pidi olema see imetore saun. Nii hea leil. Hubane olemine.
Et kas te üüriks?
Palju teil seal rahvast tavaliselt käib?
Kas me 15 naist saaksime üheks laupäevaks? Koos kütmisega. Koos kütjaga. Hea oleks, kui külamehi ka saaks mõned kutsuda, et tüdrukutel muidu igav.
Teil  seal mõned elumehed ikka on?
Et me rikas rahvas, otsime romantikat ja maksame hästi.
Et kas teie saunas kangemat kraami ka tohib tarbida.
Ja selline intiimne küsimus, et kas WC on saunas sees? Põrandaküttega?
Ja ehk saaks mõne suurema hange sauna ette lükata, me siis lavalt otse lumme.

Mida rohkem ma jahun, seda lõbusam mul hakkab.
Kes ütles, et halb mõte. 
Teha tünga.

Kui see ainult traagiliselt ei lõpe. 
See, mis ühele naljakas, on teise jaoks eluküsimus.

Kaasa ka, mu meelest mul nii hea tünga-jutt, aga tema jäi aina tõsisemaks, võrdeliselt sellega, kuidas minu tuju tõusis.

Mõtlesid ka, et hea nali. Nende jaoks oligi. 
Mitte sellele, kes lolliks jäi. 

Ma parem ei tee. 
Olen endiselt vana, väsinud, tujutu ja morn. 
Muretsen ja pabistan.
Ei lusti ise ega sekku teiste lustimisse.

Ja ei tee teist nägugi, kui minu kulul nalja tehakse.

Kui ikka lähedasele tüdrukule helistan ja keegi võõras mees vastu võtab.
Et tema on Toomas ja tema on uus mees, nojah, kui on, siis on, vabandan ja teietan ja palun siis ikka naispoolele telefon ulatada.
Mis sest, et Toomas Anni, mul muud asjad ajada.
Pärast oli naljakas küll, et poja häält telefonis ära ei tundnud.

Sama naljakas oli siis, kui kaasaga esimest korda telefonis rääkisin. Nii võõras hääl, ma isegi ei rääkinud, panin kohe toru ära. Valisin uuesti ja juba rääkisin - et, vabandage, vist valeühendus. Kolmas kord küsisin otse, kes sa oled, et kogu aeg minu kodutelefoni vastu võtad.
...

1 kommentaar:

osaline ütles ...

Elmari tüngad on ka minu arust hea tava piiridest väljas.

Aga mulle tuli praegu üks tüngasõnum meelde. See, millega ma mõne aasta eest endale närvikõdi tegin. Ei imestaks, kui see sul siiani alles on. :D :D :D