teisipäev, 8. november 2011

Õhtusöök viiele

...
Nojah, võiks ju öelda, et õhtusöök kuuele, aga misteha-misteha, kui kuues keeldub kana söömast.

Kuna oli vaja kiiresti üks sünnipäevalauakraam kaasa võtta, käisime toidupoest läbi. Natuke salatit, natuke liha.


Võiks arvata, et 5 broilerit vaagnal, aga võta näpust. Viis väikest vutti praetaldrikul hoopis.

Lase loll poodi ostlema, ikka oskab ämbrisse astuda.

Minu idee oli, et ei võta ühte prisket broilerit, võtame viis pisikest vutti.
Kints küll sarnane kui keskmisel konnal ja luud haprad kui tuvil, aga hind tundus soodne olevat - 2.25
Ja ma polnud elu-seeski vutte söönud.

Kui maksmisele lähenesime, tuli selgus. Broilerid olid müügil kilo hinnaga, vutte müüakse tükikaupa.
5 tüki eest tuli maksta 12.25. Mis on kroonidesse panduna märgatavalt suurem summa.

Kaaskannatajad soovitasid küll, et poetame paki vaikselt lihakaupade riiulile, aga mis tehtud see tehtud, ostsime ära ja panime nahka.

Ei saaks öelda, et liha liiga palju oli.

Õnneks oli ka üks "kodukootud" mustasõstrakook, nii lõppkokkuvõttes sai kõht liigagi täis.
...

4 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

Huvitav, mul ka täna söögilugu :)

tegelinski ütles ...

ehhh... pidin just sulle sama kommentaari kirjutama ;)

Köögikata ütles ...

Mul tuli selle pildi peale selline grillkana isu...aga polnudki kanad. Olen neid linnuhakatisi endisele bossile küll ostnud, aga ise proovinud pole.

tegelinski ütles ...

Ükskord tuleb ikka ise ka ära teha ;)