neljapäev, 10. märts 2011

Ingveriusku kuulutan...

...
...
Ega see ingver teab mis kaua ja teab mis tuntud pole. Tasapisi hakkab juurduma.

Mõni on omaks võtnud, mõni niisama proovinud, mõni ei julge/taha puutudagi.

Usun, et see oli oma 4-5 aastat tagasi, kui mina sinasõbraks sain.
Rootsimaal, kus Soomest tulnud sugulane ingverit võileiva peale pani. Loomulikult maitsesin ka, oli hea küll.

Sest ajast saati olen ingveriusku.
Söön ise ja kuulutan teistele.

Küüslauku sööd? Nojah, kindlasti ainult reede õhtul, ja seda ka siis, kui kuhugi minekut pole. Haiseb ju.

Aga proovi ingverit. Samamoodi kui küüslauku, haki peeneks ja pane võileivale. Natuke soola peale.
Ma võist eriti ei hooli, määrin juustu ja lõigun ingveri peale.

Üleliia ei maksa, krepka värk. Aga võileib-kaks päevas on sel kevadtalvisel ajal päris turgutav.

Nii et mõtlemiskoht... uskuda või mitte uskuda.
...

6 kommentaari:

Elviina's blog ütles ...

Minu mamps sööb seda kilode kaupa, lisab igasse toitu ja keedab teed. Mõnikord haiseb kogu altkorrus kui ta sellega tegeleb. Pidi aitama liigeste puhul. Temal kui endisel lüpsjal on nii randme kui põlveliigesed muundunud ja valulised. Ingver pidi aitma.

tegelinski ütles ...

Mina usun teda, aitab kindlasti :)

Köögikata ütles ...

Mina usun ka juba natuke.

Udo ütles ...

Müüakse ka kuivatatud jahvatatud ingverit. Maitseainena vahelduseks piprale on täitsa hea.

tegelinski ütles ...

Ingveripulber... miks ka mitte :) Küüslaugupulbri ma juba avastasin...

Emmeliina ütles ...

ka üks ingverlane siin:)
aga leiva peale pole proovinud, täna läheb söögiks!