kolmapäev, 5. mai 2010

Jee... jälle on Kati minust vanem

...

Täna on Kati sünnipäev.



…aga must oli Kata hing,

kogu tema armastus oli mäng…


Nii talle omal ajal lauldi.


Köögi-Kata ja Koogi-Kata

Kui külla tuli, siis kukkus vaaritama. Ja tegi pannkooke.

Mu lapsed olid väga rahul.


Tahtis köögikappe koristada.

Aru ma ei saa, miks see mulle siis ei meeldinud. Nüüd laseks küll, aga miskipärast ta enam ei tule.


Nüüd kamandab mind, et kas tuled ja millal tuled.


Kati oli esimene mu sõbrantsidest, kes mehele läks. 18 ehk oli ikka täis.

Ma olin pulmas lilleneiu.

Pärast oli nii paha olla, Kati ema tegi mulle maoloputust.

Toidumürgitus loomulikult.


Nüüd on Katil juba mõned lapselapsed.

Vanaemaks sai ta vanuses, kus teised naised alles ise sünnitavad.


Aga ma naeran, kui ühel päeval teada annab… et hakkab saama vana-vanaemaks.

...

3 kommentaari:

osaline ütles ...

Palju õnne Katile!

rumpumpel ütles ...

No nii õel ei tohi ka üks noor inimene olla.Vanavanaema olla on ju vahva! Aga loodame et tänapäeva noored on targemad ja ettevaatlikumad ka...

tegelinski ütles ...

Kadedus, ikka kadedus... oskuslikult õeluse taha peidetud :)