reede, 19. märts 2010

Fotojaht: veidi mööbeldamist...

...

Vaadanud üle oma pildid, tuli tunnistada tõde... et istumine mulle istub.


Istun mina siin ja istun mina seal...


... üks istumise pilt isegi omast kodust.

...
Siis veel üks kapp...

... ja ongi selleks korraks kõik.
...

Siiski, siiski...
Kaks välivoodit leidsin ka.


Mõlemad täiesti kasutuskõlblikud...

...
Teised mööbeldajad
...

14 kommentaari:

Eve ütles ...

Esimene pilt istub minule :)
Mul on selline kohake juba nende asjade nimekirjas, mida ma tahaksin kunagi saada.. :P

tegelinski ütles ...

Ja veel vaatega õunaaeda... mis saab olla romantilisem :)

kukupai ütles ...

vaat see viimane kapp on huvitav :)

Eve ütles ...

:) Õunaaed on ka nimekirjas :)

tegelinski ütles ...

Kapp on jah ajalooline :)
...
Ja kui õunaaed, siis peab kindlasti suur aken olema, et istuda ja vaadet nautida :D

Köögikata ütles ...

Linakesega tool on äärmiselt uhke! Ja esimene istumine mõnusalt hubane.

Udo ütles ...

Kohe esimene pilt vallandas minus homerliku naeru. Tervis tuli mürinal. Teist pilti vaatasin jälle tükk aega ja nautisin ...ee, mis sõna see nüüd oligi....aa.. kunsti. Jajah, kunstielamus on just see õige sõna.

Anonüümne ütles ...

See esimene ajas minu suu kah kõrvuni :D

Be Free ütles ...

See esimene istumise koht paistab äraütlemata sümpaatne, aga praegusel aastaajal eelistaksin ikkagi oma linnakorteri sooja samaks otstarbeks mõeldud asutust... :)

Anonüümne ütles ...

Esimene pilt tuletas vanaisa maakodu meelde... :D

rumpumpel ütles ...

See esimene pilt on nii nostalgiline.Minu vanavanematel oli ka.Aga praegu on üks selline koht Alatskivi mail vaatega Mustjärvele.Hingemattev pilt,kipub meelest minema miks sinna mindud,järv ja linnulaul...

Ulf D. Mortum ütles ...

Näh, avastasin alles nyit, et tan om kah kemmergu pilt yleval... :D

Helja ütles ...

Ihastuttavia kuvia. Kauniita huonekaluja, istuimia, ihmisen on niiden luona hyvä olla.

A.I.V.O. ütles ...

Ehh...
Nüüd, kui välismaalased tänasel päeval fotojahi teemalisi pilte kaevad ja jõuavad otsusele, et Eestis on maarahva välipeldikud ikka au sees, ehk hakkavad nad ka sellele mõtlema, et see on üks loodushoidlikumaid elustiile üldse.