reede, 5. märts 2010

Fotojaht: omadega kimpus

...
Kimp...
kimpu siduma... kimpus olema...
kimbutama...
kimbakas... kimbatus...

Kimp kimbule liiga ei tee, küll võib seda teha kamp kambale... jne jne
Minagi kimpus... suisa kimbatuses.
Et kes kimbu kokku paneb.
Midagi ikka leidsin, mõned kimbutajad on oma kimpudega kenasti hakkama saanud.
...
Kimp juubilarile...

...
Suvine kimbuke lillevaasi...

...
...ja sügisene kimbuke kasele ehteks.

...
Mõni oskab ka õhupalle kenasti kimpu köita.

...
Teiste kimbatused.
...


10 kommentaari:

Eve ütles ...

õhupallikimbud on vahvad, eriti see sini-must-valge, Eestist ära olles olen väga patriootiliseks muutunud..

Anonüümne ütles ...

Need taeva taustal lendavad õhupallid on kenad :)

Ulf D. Mortum ütles ...

Kaskede vahel pihlakakimp... Tundub kui oless mõni moodne Mitšurin tegutsend :)

Tiia ütles ...

õhupallid nii laes kui taevas on päris lahe. kuigi ma ise ei armasta õhupalle kohe teps mitte, ma olen vist liiga palju hüpanud nende lõhkiminemise peale :)

Köögikata ütles ...

Mulle meeldis eriti see viimane - õhupall muudab raske kulla nii õrnaks. Väga mõnus valgus ka sealjuures.

Kaamos ütles ...

Viimase pildi õhupallikimbud teevad meele natuke ärevaks: pidu, piiiduuuu!

kukupai ütles ...

esimene ja kolmas kimp saavad minu punktid :)

ja kinnitussõnaks lugesin esimese hooga paastulaager, pacculag oli hoopis :P

Larko ütles ...

Nelja tuule poole kargav õhupallikimp on lahe :-)

A.I.V.O. ütles ...

Minu sil jäi pidama just lihtsa kimbu peale - pihlamammud kasel...

Annika ütles ...

Mu lemmik on see sini-must-valge õhupalli kimp :)