laupäev, 12. september 2020

Lihtsalt et kõht täis oleks

 ...

See mõte on tegelikult Pilvi juures kõrva taha pandud. Et kuna ta on üksi, teeb ta lihtsalt süüa, et kõht täis oleks. Tervislikkus on küll see, mida ta jälgib. 

Kui mina külas olen, teeb ta jälle midagi, et põnev oleks. Nii mõnegi uue maitseelamuse olen just tema juures saanud.

Üldjuhul ma ka teen ainult lihtsat sööki. Mõnikord teen kaks erinevat lihtsat sööki, sest juba tean, mida kaasa ei söö.

Keedan kartuleid ja sehkendan midagi juurde. Tervislikkust jälgin ikka ka. Hommikupudru sisse riivin porgandit ja tatraputru keetes hakin sisse värsket kapsast. Ja siis söön putru kodujuustu ja heeringaga... näiteks.


Rullkõrvitsat küpsetan ahjuplaadil ja mulgikapsad on talvine toit, lähevad ahjupotiga suurde ahju.


Aga tegelikult tahtsin rääkida kohupiimast. Augusti lõpp läks kiireks ja nii ma leidsin külmkapist kaks pakki kohupiima. Erinevad, aga vaniljega. Aeg veidi üle läinud.

Ei viska ju ära! Nii ma siis leidsin retsepti ja tehtud see sai.

Kohupiimavorm.

Kogused mul olid küll natuke nihkes, aga sobitasin, ja tulemusega jäin rahule.

Koostisosad:

3 muna

3 sl suhkrut

1 sl vanillisuhkrut 

400 g kohupiima

2 sl jahu 

5 sl rosinaid

2 sl sulatatud võid

2 sl hapukoort

Munakollased suhkruga vahtu, siis juurde kõik see muu kraam. Kõige lõpuks ettevaatlikult segades vahustatud munavalged. Vorm 20 x 25 cm,  180 kraadi juures 35-40 minutit.

Sobis hästi nii mustikamoosi kui pohlamoosiga.

Head isu!

...

2 kommentaari:

konn, lendav konn ütles ...

Rullkõrvits, hehh!:)
Seepärast teengi meie peres mina süüa, et abikaasal on samuti kalduvus kõik külmkapi sügavustesse ununud pakid-potsikud lahti urgitseda, nuusutada ja kui veel surma lõhna pole, siis ahju või pannile pista.
Mina teen süüa üksnes värskest toorainest!!!

tegelinski ütles ...

Kõik uus on ununenud vana ;) ja vastupidi, kõik vana on olnud üsna hiljuti värske... nii et suurt vahet ei ole. Kui korralikult üle nuusutada...