neljapäev, 2. aprill 2020

Aprillinaljad

...

Ühtegi hane ma eile ei näinud, ainult see kurg kolas kodulähedal.

Loomulikult lasin mina end haneks tõmmata! 

Kui kaasa ütles, et keegi on välisukse taga, tormasin kohe välja. Ma ju tean suurepäraselt, et see uks käib nii viletsasti, et lukku poleks vaja pannagi, keegi ei saa sisse.

Loomulikult ei olnud seal kedagi

Loomulikult oli kellelgi väga lõbus!

Loomulikult kisendas hing kättemaksu, ja kui välja kõndima läksin, siis olles kodust piisavalt kaugel, saatsin kaasale sõnumi.
"Vaata aknasse! Ma lehvitan sulle."

Loomulikult ta vaatas aknasse, kuigi kahjuks polnud mul õnne seda näha.

Isegi kui ta oletas, et see võiks olla aprillinali, siis ikka vaatas. Ta tugitool lihtsalt on sellises asendis, et ta vaatab aknasse...

Loomulikult on kättemaks magus!
...

Kommentaare ei ole: