neljapäev, 23. juuni 2016

Külapäeva külalised

...
Kes seda oleks võinud arvata, et külapäevale selline sajune ilm satub.

Muidu ju ikka veab.

Igasuguste  asjadega.

Aga patt oleks piriseda.

Seda enam et korraldajad olid korralikud varjualused korraldanud.
Suurelt platsilt kuuride kõrvale kolinud.



Külapäeva olulised tegemised jäid minu poolt tegemata.

Pidulikud ja traditsioonilised.

Ausamba juures kaasas ei käinud.
Puud ei istutanud.

Aga selleks ajaks, kui etendus algas, olin kohal.

Isegi natukene varem, et ikka ära mahuks.
Parkimisplatsile.


Sauna ette etendust  vaatama.


Tuleb tõde tunnistada: ma olen selle teatri fän... mis sest, et just sageli fännama ei satu.

Seekord nautisin täiega.

Värvikaid tegelaskujusid ja vaimukat teksti.



 

Ja esinemiskohta.
 



Tuttav saun ja tuttav maja, ülemise korruse aknast olen poolpaljaid ja päris paljaid saunalisi ise ka nägema trehvanud.

Korduvalt. 



Kunagi väga-väga ammu.
25 ja rohkem aastat tagasi.

Olid ajad.

Nende aegade pärast tasub kokku tulla... kord aastas, üle aasta või olgu kasvõi 5 aasta takka.

Tore oli.
Ansambel mängis, kes tahtis, lõi tantsu.
Kuuri all oli fotonäitus ja kuuri ees sai grillida.
Suppi jagati ja pirukat pakuti.

Eelmisel aastal käisin ka.
Külapäeval külaliseks.
...

Kommentaare ei ole: