reede, 30. oktoober 2009

Fotojaht: masin... mida vanem, seda parem

...
Oh mis hea teema!

Masinad on minu nõrkus... ega ma enne ei teadnudki, aga kui pilti otsima hakkasin, siis ei suutnud otsustada, mida võtta ja mida jätta.

Võtsin kohe palju :)
...


Rootsis nad siis sõidavad sellistega...

...
Ühistransport... kunagine...


...
Oh aegu ammuseid...

Oh aegu ammuseid...
...

Mõni mees teab ise, mida tahab... ja teeb valmis ka :)
...

Väike sõber unistab... ja joonistab... ehk teeb kunagi valmis ka...

...

Selle masinaga vist enam ei triigi...
...

... aga selle masinaga õmblen küll.
...

Ja kes siis ilma kohvita hakkama saab...
...

10 kommentaari:

kukupai ütles ...

Pressraud on äge, Singer minulgi veel olemas, kuigi mitte väga heas korras ja kohviveski seisab ka kapis, hetkel ei tarvita, aga mine tea...

Udo ütles ...

Arvestades Sinu pitsilist lambikuplit poleks küll osanud arvata, et Sulle niiväga imponeerivad masinad.

Anonüümne ütles ...

Vahva triikimise masin :)
Vanad masinad.. need on kõik lahedad :)

tegelinski ütles ...

Ikka... mida vanem, seda parem :P

Köögikata ütles ...

Mul ka sama kohviveski alles. Kohvi ma eriti ei jahvata, aga nelki jms küll. Emal on vanaema singer ka aina töös.
Muide, ma tegin ka pilte lapates sama avastuse, et enda teadmata masinafriik olen. :p

Kaamos ütles ...

Värskelt jahvatatud kohvi lõhnani ei küüni ükski kilepakipuru. Väärt masin!

Helve ütles ...

oh, see vana hea PAZ buss...

helle ütles ...

Kohvimasin tegi südame soojaks. Mul on üks selline veel alles, olen vahel maitseaineid, näiteks kuivatatud apelisinikoort sellega purustanud.

A.I.V.O. ütles ...

Pressraud käivitatakse piiritusega?
Ma seda, et paak on taga teisel...

tegelinski ütles ...

Iseliikuv nagu kaasaegne muruniiduk :P