neljapäev, 19. jaanuar 2017

24 tundi ja raamat

...
Nädalavahetusel.
 
Tegelikult ma öösel ikka magasin ka.

Mõned tunnid.

Aga raamat tuli nagu kohustuslik kirjandus.

Pisteti pihku ja öeldi: loe läbi.

Raamatukoguhoidja kasutas võimalust ja laenutas meetodil 
k ä e s t  k ä t t e.
Kolleeg luges läbi,andis tema kätte. Tema andis minu kätte. 

Mina lugesin läbi.

Tõin raamatu tagasi raamatukoguhoidja kätte.
Tema andis edasi järgmisele kolleegile.

Ega ta eriti huvi ei tundnud, et kas ma tahan.
Aga ma oleks tahtnud küll... et kui ta oleks küsinud.

Aga raamat?

Isa, poeg ja autism.

Kuidas saada hakkama eriliste lastega.


Mida vanemaks ma saan, seda erilisemad tunduvad mulle lapsed...

Seepärast pigem pilt minevikust.



Enn ja raamatud.

Täitsa juhuslikult on täna Ennu nimepäev.

Hommikul kalendris nägin, mõtlesin veel, et helistan Ennule.

Nüüd hoopis kirjutan.
...

1 kommentaar:

Emmeliina ütles ...

aitäh raamatuvihje eest, oma mullis elades polnud sellest kuulnudki