kolmapäev, 15. juuli 2015

Koledad pildid

...
Ilu on vaataja silmades.

Koledus kindlasti ka.

Õppisin uue sõna... kolepilt.

Mulle meeldib pildistada.
Kui aus olla, mulle meeldib ka koledaid asju pildistada.

Hallitus näiteks... kes siis hallitust ilusaks peab.

Aga pildi peal võib ta ju päris ilus olla, või kui mitte ilus, siis põnev igatahes.


...
Täna pildistasin metsas.

Isegi ilusas kohas võib leida midagi, millest kolepilt välja tuleb.


Kellegi suvine puhkenurk... reha on tõenäoliselt sellepärast, et maasikaid kokku riisuda.

...
Selfie`d liigitaks ma ka kolepiltide sekka.
Põhjuseks ehk see, et mina ei oska.
Katsetus teemal "Mina ja koduloom"... täielik ebaõnnestumine, mina peale ei mahtunud ja koduloom näeb väga inetu välja.


...
Ja jälle alguses tagasi... miskipärast kipub see, mis söödav, eriti kiiresti koledaks minema.
Ja koledast asjast tuleb meeleolukas kolepilt ;)


Kole-kole-kole...
...

2 kommentaari:

Skarabeus ütles ...

See hallitusepilt on ju puhta öökull!

tegelinski ütles ...

... karupoeg Puhhi sõber ÖKUL ;)