pühapäev, 8. detsember 2013

Ladusalt libedal teel

...
Kuna libedale teele on suhtkoht lihtne sattuda, tuleks kasutusele võtta ettevaatusabinõud.
Mina olen ettevaatamatu, täna näiteks lõhkusin kaasa lemmiktassi. Minu südamest tulnud soov asendada tema vana lõhutud lemmiktass minu uue lemmiktassiga lükati viisakalt tagasi.

Ka libedale teele võin ma täiesti ettevaatamatuna astuda. Eriti hommikul, kui on nii pime, et silm libedust ei suuda tuvastada.
Kaasa tegi kingituse, mis mu hommikuse tööle tormamise turvalisemaks muudab.
Võib muidugi ka paljajalu, aga üldjuhul tõmban ikka saapale peale.

 
Tunne kohe tunduvalt tugevam.   
Enesekindlam.

Netist leidsin kasutusjuhised ka.
...

2 kommentaari:

TwD ütles ...

Vaatasin, et siin sattus lihtne sönakinnitus.
Mul ka need rauad täitsa olemas, aga ma loll ei oska neid kiirelt alla panna. Ja kui alla saan ja poodi lähen, teen äkki pörandale augud sisse? Kisu siis neid ligaseid asju ära (kandsin spets kilekotti kaasas) ja pane pärast peale.
Aga mis puutub fotojahti...kirjutasin selle peale ka teise, mitte-statistilise osa :)

tegelinski ütles ...

See allapanek on jah veidi tüütu, aga mõni hommik on tõesti nii libe, et olen nõus igasuguse ebamugavuse ära kannatama. Isegi selle spets kilekoti, mis minulgi kaasas oli.