teisipäev, 28. juuni 2022

Toidukorrad segamini

 ...

Hommikul läks kuidagi kiireks. Ja siis käisime poes, nii et süüa ei jõudnudki. Aga ma jõin ohtrasti vett.

Kell 2 leidsin, et on viimane aeg hommikusöögiks ja tegin endale hapupiimapudi. Väga nämma, olen seda juba lapsepõlves armastanud.

Kell pool neli tundsin, et oleks nagu sobiv aeg lõunasöögiks. Sõin tatraputru kodujuustuga, värsket rohelist ja punast kraami kõrvale.

Kell 5 arvasin, et teeks kohe õhtusöögi ka ära. Kui juba, siis juba! Õnneks oli eilset makaronisalatit.

Veidi hiljem tuli meelde, et hommikukohv jäi joomata. 

See sai ka tehtud. 

Nüüd on kõht jälle tühi. Vedas, et tõin poest paki Domino küpsist. Ainult ma ei tea, kuidas seda söögikorda nimetama peaks.

Tervislik vahepala ehk?


Lia Tarmo. Etendus tõenäoliselt
"Punga-Mart ja Uba-Kaarel", 1954/1955


...

3 kommentaari:

Indigoaalane ütles ...

Kuidas käib hapupiimapudi?

TT ütles ...

Mulle pakkus vanaema lapsepõlves pudi, kui õieti mäletan oli tegu hapupiima sisse segatud küpsisetükkidega. Polnud selle toidu eriline fänn.

tegelinski ütles ...

Mul ka vanaema köögist pärit toit suvetoit. Õnneks soolane!
Hapupiim (no nüüd keefir), leib, tomat, kurk, sibul, till. Ja kõik ikka hästi peeneks tükeldatud. Ükski komponent ei või puududa ;)
Võimalik, et uue nimega külmsupp?
Õde sõi samal ajal herkulaid piimaga. Pluss suhkur.